Google analytics Toestaan Niet toestaan

Voorzitter : Karin van Masbergen en Harm Smits
Penningmeester : Karin van Masbergen
Bestuurslid : Alle Lingelallers

Carnavals Vereniging de Lingelallers is de carnavals afdeling van Speeltuinvereniging Lingewijk. Momenteel (2024) telt de groep 24 enthousiaste leden die jaarlijks deelnemen aan de carnavals activiteiten in Bliekenstad.

87538097_2805880839478589_3228402534150307840_n.jpg

Vanaf Oktober wordt er door de groep in de verenigingsloods één dag in de week aan een carnavalskleing en de carnavalswagen gewerkt.
De week voorafgaand aan het het grote carnavalsfeest in Gorinchem organiseren de Lingelallers op zaterdag een kindercarnavalsmiddag en hun eigen drukbezochte feestavond in het Lingewijk gebouw. In 2022 is het ook de bedoeling dat er dan ook weer een senioren carnavalsavond zal gaan plaatsvinden op de vrijdag voorafgaand aan de Lingelallers feestavond. Een activiteit die door veel oudere gorcummers wordt gewaardeerd. Zeker na de corona periode. In de komende maanden komen we met meer details maar zet de data maar vast in de agenda.

87181352_2804604026272937_3148524938537730048_n.jpg

De Lingelallers kunnen altijd meer enthousiaste leden gebruiken, hoe meer leden hoe meer vreugd. Bent u ook geinteresseerd om zich aan te sluiten bij de Lingelallers, kom dan vrijblijvend een keer een kijkje nemen op maandag bij de verenigingsloods, of meldt u aan via [email protected] of vraag het aan één van onze vrijwilligers.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!