Klaverjas afdeling SV Lingewijk

Penningmeester : Miranda Kros-van Vuuren
Secretariaat : Ton Nooitrust
Algemeen bestuurslid : Jan Boogaard

De klaverjas afdeling van de SV Lingewijk speelt elke donderdagavond van september t/m juni zijn competitie klaverjas avonden in het verenigingsgebouw van de speeltuinvereniging Lingewijk. De inloop is vanaf 19:30 uur en vanaf 20:00 uur worden er elke avond drie rondes geklaverjast. De spelvariant is verplicht vragen en verplicht overtroeven. Alles onder het genot van een natje en een droogje. klaverjas liefhebbers die eens willen komen kijken kunnen vrijblijvend binnenlopen op donderdagavonden (vanaf 19:30 uur).

20210916_222618.jpg

Eens per maand wordt op vrijdagavond een open klaverjas toernooi georganiseerd in het verenigingsgebouw van de speeltuinvereniging Lingewijk. De inloop is vanaf 19:30 uur en vanaf 20:00 uur worden er elke avond drie rondes geklaverjast. De spelvariant is verplicht vragen en verplicht overtroeven. Alles onder het genot van een natje en een droogje. Voor €3,50 inleg dingen de deelnemers mee om een reeks leuke prijsjes. Natuurlijk staat vooral de gezelligheid voorop.

20210916_222909.jpg

Voor vragen mail ons op  [email protected]

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!