Google analytics Toestaan Niet toestaan

Facebook Toestaan Niet toestaan

Over ons

Op 9 mei 1950 werd Speeltuinvereniging Lingewijk opgericht. De doelstelling, iets betekenen voor jong en oud, is eigenlijk door de jaren heen niets veranderd. Wat natuurlijk wel veranderd is, is het aanbod in activiteiten.

Te weten: wekelijks knutselclub, Zumba, klaverjasvereniging,  een JAC (Jongeren Activiteiten Commissie) die activiteiten organiseert voor de jeugd vanaf 3 t/m 14 jaar. Een vossenjacht door de wijk, sport en spel, maar ook paaseieren zoeken en kerstbakjes maken etc. En de laatste week voor de zomervakantie een Themaweek met veel actie.

En jaarlijkse terugkomende activiteiten zoals , mid summer  / kerst draaien voor de kids, dagreis naar een pretpark, maar ook een Hemelvaartsdag voetbaltoernooi wat als familiedag gezien kan worden.

Natuurlijk is het uiterlijk van de speeltuinvereniging flink veranderd in de loop der jaren. Er is een nieuw gebouw en er staan andere, nieuwere speeltoestellen. Met de nieuwbouw in de Lingewijk zijn er dan ook vele nieuwe enthousiaste leden bijkomen!

Wij zijn dan ook blij met het bestaan van deze vereniging die een belangrijke rol heeft in de wijk.

Bestuur Speeltuinvereniging Lingewijk

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!