Jeugd Activiteiten Commissie

Bestuurslid : Andries Rikkers   Bestuurslid : Miranda Saveur
Bestuurslid : Amber Bartens   Bestuurslid : Leroy Hoogenboom
      en vele leden op afroep

De Jeugd Activiteiten Commissie (JAC) organiseert jaarlijks vele leuke activiteiten voor kinderen (t/m 14 jaar) die lid zijn van Speeltuinvereniging Lingewijk. Van sport- en spel evenementen tot leuke discoavonden! Waarom? Omdat spelen en bewegen samen met andere kinderen ontzettend belangrijk is!

Het JAC team bestaat uit enthousiaste ouders die elke maand bij elkaar komen om de leukste activiteiten te bedenken en uit te voeren. Natuurlijk kunnen zij jouw hulp altijd gebruiken! Bijvoorbeeld bij het opbouwen van activiteiten, flyeren, het geven van clinics of activiteitenbegeleiding. Ben jij enthousiast en wil je meehelpen? Meld je dan hier aan als vrijwilliger!