Google analytics Toestaan Niet toestaan

Facebook Toestaan Niet toestaan

Speeltuin

Alle dagen plezier!
Speeltuinvereniging Lingewijk is het hele jaar geopend.

Speeltuinvereniging_Lingewijk_drone_foto_april_2022.jpg
Speeltuinvereniging Lingewijk is één van de weinig overgebleven, grote buitenspeeltuinen in de regio. De ruim 3.350m2 grote speeltuin is ruim ingedeeld waar kinderen van alle leeftijden op 24 speeltoestellen ongedwongen kunnen rennen en spelen. Ook voor de kleinste kids is er een mooie hoek met speeltoestellen. De speeltuinvereniging kent verder een 4.500m2 sportveld en een mooi verenigingsgebouw.
Speeltuin01.gifDe speeltuin heeft diverse glijbanen, draaimolens, wiptoestellen, schommels, klimtoestellen, een speelhuisje, een kabelbaan en twee geweldige speelkastelen. Speeltoestellen die nooit gaan vervelen. Aan de ouders is ook gedacht. De speeltuin is voorzien van 8 ruime banken, waar ouders lekker tot rust kunnen komen of kunnen kletsen zonder de kinderen uit het oog te verliezen.

Speeltuin02.gifLet op ! De speeltuin is niet gesubsidieerd en daarom grotendeels afhankelijk van de contributie van zijn leden. De speeltuin is daarom alleen toegankelijk voor leden en donateurs. De contributie wordt bewust zo laag mogelijk gehouden om het zo laagdrempelig mogelijk te houden voor iedereen. Voor mensen met minder financiële middelen heeft de speeltuinvereniging contact met stichting leergeld. Zij zorgen er voor dat ook u en uw kinderen gewoon mee kunnen doen met al onze activiteiten. Neem gerust even contact op met ons en wij regelen met u dat het eenvoudig en snel voor elkaar komt.

Speeltuin03.gif
Voor het speelplezier en de veiligheid van alle bezoekers kent SVL onderstaande huisregels. Deze regels gelden op ons terrein:

• Kinderen van leden zijn hier welkom om te spelen; ouders of begeleiders (18 jaar of ouder) zijn verantwoordelijk voor het toezicht op hun kinderen en voor het juiste en veilige gebruik van de speeltoestellen;
  • Verblijf in de speeltuin en het gebruik van de toestellen is op eigen risico van onze bezoekers;
  • Het meenemen en gebruik van alcohol en drugs is in de speeltuin is niet toegestaan;
  • Roken is niet toegestaan in de speeltuin;
  • Doe je afval in de daarvoor bestemde bakken;
  • Fietsen moeten voor het hek worden gestald en zijn niet toegestaan op het speelterrein;
  • Hulphonden zijn toegestaan, andere (huis)dieren mogen niet naar binnen;
  • Verbaal- of lichamelijk geweld en (on)gewenste intimiteiten zijn niet toegestaan;
  • Bij schade en/of diefstal of een ander strafbaar feit wordt altijd aangifte gedaan;
  • Aanwijzingen van de vrijwilligers van de speeltuin moeten altijd opgevolgd worden;
  • Bij het niet naleven van de huisregels kan de toegang tot de speeltuin ontzegd worden.

Bij activiteiten maken wij foto’s en/of video’s die gebruikt worden op onze website en social-media. Heb je hier bezwaar tegen, laat het ons dan direct weten. (zie ook de privacy verklaring op onze website.

Wij wensen jullie veel speelplezier!

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!